Δευτέρα 7 Οκτωβρίου 2013

Τότε και τώρα (μέρος 2ο)

Τα κινητά το 1998 ήταν μεγάλα. Το δικό μου κινητό το 1998 ήταν μεγάλο. Και το σημερινό μου κινητό είναι μεγάλο (Samsung Galaxy Note στις φωτογραφίες - εγώ πλέον έχω το note 2). Ανάμεσα στο 1998 και το 2012 έγιναν φοβερά πράγματα στην εξέλιξη των κινητών τηλεφώνων. Κάπου στο 1998 ένα καθηγητής μου στο πανεπιστήμιο του Salford είπε ότι στο μέλλον τα κινητά τηλέφωνα θα υποκαθιστούν τους υπολογιστές και έτσι κάθε χρήστης θα έχει ένα μικρό προσωπικό υπολογιστή στο χέρι του. 

Πραγματικά σήμερα τα κινητά τηλέφωνα είναι μικροί υπολογιστές. Έχουν λειτουργικό σύστημα πολυπύρινους επεξεργαστές (το κινητό που έχω σήμερα έχει τετραπύρινο επεξεργαστή) και κάρτες γραφικών. Φυσικά όλα τα σύγχρονα κινητά διαχειρίζονται έξοχα τις επαφές μας, έχουν επεξεργαστή κειμένου και υπολογιστικά φύλλα και η ενσωμάτωση τους με το internet και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι χωρίς προηγούμενο.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου